Subject: Kadrina valla aruanne 2024. aastal tõestamistoimingute kohta
From: Marika Mardõkainen <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 27 Jan 2025 10:17:20 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kadrina vallas 2024. aastal tõestamistoiminguid ei tehtud.

Lugupidamisega

Marika Mardõkainen                    +372 322 5604
vallasekretär                                   <http://www.kadrina.ee/>
www.kadrina.ee
Kadrina Vallavalitsus

  _____

Käesolevas e-kirjas sisalduv teave on mõeldud ametialaseks kasutamiseks
ning seda võivad kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.